Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
Proximus enterprise

nog vragen? 

Hebt u  

Een nieuw mobiel contract, een nieuw facturatiesysteem.
Voortaan ontvangt u uw maandelijkse factuur iets vroeger of later dan u gewend bent. Wat mag u verwachten?

4
3
2
1

Eén van mijn nummers is niet in gebruik. Kan ik dat nummer tijdelijk buiten dienst plaatsen om toch mijn nummer te behouden?

U kan het desbetreffende nummer tijdelijk blokkeren, u betaalt dan wel nog de maandelijkse abonnementskosten. U kan eveneens het nummer voor een tijdje reserveren. Hier is een kost van € 0,50 per dag aan verbonden.

Hiervoor kan u steeds terecht bij uw gebruikelijke contactpersoon.
Deze vindt u terug via uw klantennummer of BTW nummer:
Klantendienst voor grote organisaties (10 mensen of meer) | Proximus

Bij wie kan ik terecht voor vragen over mijn nieuwe factuur?

Nee, dit is voorlopig nog niet mogelijk.

Kan ik een eSim of DUO simkaart laten activeren in plaats van een standaard simkaart op één van mijn nummers?

Hoe kan ik een aanpassing vragen voor 1 of meerdere van mijn mobiele nummers?

Alle aanpassingen kunnen voorlopig nog verlopen via uw gebruikelijke contactpersoon, per mail of telefonisch. Deze vindt u terug via uw klantennummer of BTW nummer:
Klantendienst voor grote organisaties (10 mensen of meer) | Proximus

Nog vragen? 

Een nieuw mobiel contract, een nieuw facturatiesysteem.
Voortaan ontvangt u uw maandelijkse factuur iets vroeger of later dan u gewend bent. Wat mag u verwachten?

nog vragen? 

Hebt u  

U kan het desbetreffende nummer tijdelijk blokkeren, u betaalt dan wel nog de maandelijkse abonnementskosten. U kan eveneens het nummer voor een tijdje reserveren. Hier is een kost van € 0,50 per dag aan verbonden.

Eén van mijn nummers is niet in gebruik. Kan ik dat nummer tijdelijk buiten dienst plaatsen om toch mijn nummer te behouden?

4

Hiervoor kan u steeds terecht bij uw gebruikelijke contactpersoon.
Deze vindt u terug via uw klantennummer of BTW nummer:
Klantendienst voor grote organisaties (10 mensen of meer) | Proximus

Bij wie kan ik terecht voor vragen over mijn nieuwe factuur?

3
1

Alle aanpassingen kunnen voorlopig nog verlopen via uw gebruikelijke contactpersoon, per mail of telefonisch. Deze vindt u terug via uw klantennummer of BTW nummer:
Klantendienst voor grote organisaties (10 mensen of meer) | Proximus

Hoe kan ik een aanpassing vragen voor 1 of meerdere van mijn mobiele nummers?

2

Nieuw klant- en factuurnummer 

Kan ik een eSim of DUO simkaart laten activeren in plaats van een standaard simkaart op één van mijn nummers?

Nee, dit is voorlopig nog niet mogelijk.

Nog vragen? 

Binnen het nieuwe facturatiesysteem wordt u een ander klantnummer toegewezen. Ook de nummering van de facturen verandert. Zowel het nieuwe klantnummer als het factuurnummer staat links bovenaan.

Uw eigen gegevens en uw BTW-nummer worden eveneens in deze zone weergegeven, alsook de referenties die van toepassing zijn.

Nieuw klant- en factuurnummer 

De laatste factuur die u ontvangt in de oude layout, beslaat een kortere periode en valt dus lager uit dan normaal. Beschouw het als een afsluitfactuur.