Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
4

Steeds digitaal te raadplegen en analyseren via MyProximus Enterprise.

3

Een transparante lay-out die makkelijk te overzien is.

2

Een duidelijke link tussen de producten in het contract en die op uw factuur.

1

Facturen, lopende van de eerste tot de laatste dag van de kalendermaand.

Dit mag u verwachten:

Proximus enterprise

per kalendermaand 

Uw factuur opgemaakt

Een nieuw mobiel contract, een nieuw facturatiesysteem. Voortaan ontvangt u uw maandelijkse factuur iets vroeger of later dan u gewend bent.

Het rekeningnummer van Proximus verandert niet.
We raden u aan om de betaling van uw factuur via een automatisch domiciliëringsmandaat te doen verlopen. Uw contactpersoon helpt u hier graag een handje bij.

De verzending blijft dezelfde
Ook wat de verzending van uw factuur betreft, verandert er in principe niets.

Bijkomende informatiepagina
Het is mogelijk dat uw factuur wordt aangevuld met een bijkomende informatiepagina, met daarop uitleg over tariefplannen en legale specificaties. 

Geen details van gesprekken
Details van gesprekken zullen op de vernieuwde factuur niet langer worden vermeld. Als u deze toch wenst te raadplegen, dan kan dit op aanvraag. 

Kosten bij derden
Indien er kosten werden gemaakt bij derde partijen, dan worden deze op een aparte afrekening aangegeven. Het gaat hier niet om een factuur, omdat deze kosten steeds inclusief btw gefactureerd dienen te worden. 

Kosten
Alle gefactureerde kosten zijn netto, als overeengekomen in uw contract.

De coverpagina toont het totaalbedrag exclusief btw, de verschuldigde btw en het totaalbedrag inclusief btw. Ook eventuele correcties via creditnota vindt u hier terug. Voorts vermeldt de cover de uiterste betaaldatum en het rekeningnummer waarop deze factuur moet worden voldaan.

Binnen het nieuwe facturatiesysteem wordt u een ander klantnummer toegewezen. Ook de nummering van de facturen verandert. Zowel het nieuwe klantnummer als het factuurnummer staat links bovenaan.

Uw eigen gegevens en uw BTW-nummer worden eveneens in deze zone weergegeven, alsook de referenties die van toepassing zijn.

Nieuw klant- en factuurnummer 

Zodra uw nieuw mobiel contract in voege is, wordt de maandelijkse factuur ook anders opgebouwd. Ze bestaat uit 3 delen:

De factuur bestaat uit 3 delen 

Wat u nog moet weten 

De factuur op een ander tijdstip 

Niet alleen wordt de vernieuwde factuur in een nieuw jasje gestoken, de erop vermelde periode verandert en start steeds op de eerste dag van de maand. Daarnaast kan u op uw factuur terugvinden aan welk mobiel contract het is gelinkt.

Uw abonnement en uw (extra) verbruik zullen op de nieuwe factuur vanaf de eerste tot de laatste dag van de afgelopen maand worden aangerekend. Zo zal die van oktober alle kosten van de maand september bevatten.

17/07 

De oude factuur, normale facturatie periode van 1 maand 

17/08

De laatste factuur die u ontvangt in de oude layout, beslaat een kortere periode en valt dus lager uit dan normaal. Beschouw het als een afsluitfactuur.

01/09 

Eén heldere factuur per volledige kalendermaand, altijd en overal online raadpleegbaar in een veilige IT-omgeving.

Steeds digitaal te raadplegen en analyseren via MyProximus Enterprise.

Een transparante lay-out die makkelijk te overzien is.

Een duidelijke link tussen de producten in het contract en die op uw factuur.

4
3

Facturen, lopende van de eerste tot de laatste dag van de kalendermaand.

2

Dit mag u verwachten:

1

Een nieuw mobiel contract, een nieuw facturatiesysteem. Voortaan ontvangt u uw maandelijkse factuur iets vroeger of later dan u gewend bent.

kalendermaand 

Uw factuur opgemaakt per

De verzending blijft dezelfde
Ook wat de verzending van uw factuur betreft, verandert er in principe niets.

Het rekeningnummer van Proximus verandert niet.
We raden u aan om de betaling van uw factuur via een automatisch domiciliëringsmandaat te doen verlopen. Uw contactpersoon helpt u hier graag een handje bij.

Kosten bij derden
Indien er kosten werden gemaakt bij derde partijen, dan worden deze op een aparte afrekening aangegeven. Het gaat hier niet om een factuur, omdat deze kosten steeds inclusief btw gefactureerd dienen te worden. 

Bijkomende informatiepagina
Het is mogelijk dat uw factuur wordt aangevuld met een bijkomende informatiepagina, met daarop uitleg over tariefplannen en legale specificaties. 

Geen details van gesprekken
Details van gesprekken zullen op de vernieuwde factuur niet langer worden vermeld. Als u deze toch wenst te raadplegen, dan kan dit op aanvraag. 

Kosten
Alle gefactureerde kosten zijn netto, als overeengekomen in uw contract.

Wat u nog moet weten 

DE DETAILPAGINA’S 
3
DE OVERZICHTSPAGINA 
2
De coverpagina  
1

Zodra uw nieuw mobiel contract in voege is, wordt de maandelijkse factuur ook anders opgebouwd. Ze bestaat uit 3 delen:

De factuur bestaat uit 3 delen 

De oude factuur, normale facturatie periode van 1 maand 

17/07 

Niet alleen wordt de vernieuwde factuur in een nieuw jasje gestoken, de erop vermelde periode verandert en start steeds op de eerste dag van de maand. Daarnaast kan u op uw factuur terugvinden aan welk mobiel contract het is gelinkt.

Uw abonnement en uw (extra) verbruik zullen op de nieuwe factuur vanaf de eerste tot de laatste dag van de afgelopen maand worden aangerekend. Zo zal die van oktober alle kosten van de maand september bevatten.

De factuur op een ander tijdstip